1 lutego 2009

Kolejna przerwa

Eh, nie ma to jak znów wrócić na bloga.. Po dłuższej przerwie. Ale to chyba u mnie normalne, że raz mam taki zapęd, by pisać, a chwilę później odechciewa mi się. Pewnie znowu napisze kilka notek, artykułów, by znów zamilknąć. Bywa ;)
Co u mnie? W sumie chyba niewiele się zmieniło. Myślę, że trochę radośniej mi mija ten czas niż jak w analogicznym czasie rok temu. Dużo lepiej. Nie mam za bardzo na co narzekać. Mam nowego kompa, mam w co grać, sesję już zakończyłem i mam 2 tygodnie ferii. Ogólnie luzik. W relacjach międzyludzkich również zauważyłem poprawę, łatwiej rozmawiam z innymi ludźmi, nie tylko przez internet.
Aczkolwiek tak sobie teraz myślę.. o czym ja tu na blogu będę miał pisać? Zobaczymy. Najwyżej znowu będzie przerwa. I tak nie sądzę, by ktoś z tego powodu miał płakać :P
Myślę, że w niedługim czasie pojawiać się będą nowe artykuły w pozostałych blogach. Trzeba by nadrobić zaległości. ;)

Trzymcie się, jeśli w ogóle ktoś to czyta :P

Brak komentarzy: