7 lutego 2009

Jestem genialny ^^

Nie no, ja to jestem genialny ^^ Ostatnio byłem w Gliwicach, żeby uzyskać wpis z systemów. Dostałem 3+ z egzaminu i musiałem sprawdzić, co takiego źle zrobiłem, bo byłem pewien, że na lepiej napisałem. Okazało się, że miałem źle zrobione jedno zadanie, które na pewno miałem dobrze. Wytłumaczyłem gościowi, w jaki sposób to zrobiłem i przyznał mi rację. Ostatecznie z egzaminu dostałem 5 :D i wpis też fajny, bo 4+, tak więc ostatecznie mam średnią 4.38. Nie ma źle, mogło być lepiej, ale i tak jestem zadowolony. Następny semestr będzie bardzo trudny i pracowity.. Nie mniej jednak podchodzę z optymizmem do niego. Będzie bardzo ciekawie. Na pewno. Szczególnie projekt z mikroinformatyki, na którym trzeba będzie zaprojektować i wykonać własne urządzenie. Bajer.

Poza tym potrzebuję sobie kupić nowy monitor LCD... kineskopowy nie jest najlepszy :/ oczy szybciej bolą. Eh, i znowu wydatki ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

To fajnie http://www.e-halo.pl/