15 marca 2008

Nowe blogi

Jak już wspominałem w poprzednim poście, założyłem sobie 3 nowe blogi. Oto ich adresy:

Muzyka
Rower
Programowanie

Łatwo można się domyślić, co z grubsza zamierzam na tychże blogach pisać. Ale żeby nie było niedomówień to tak: na blogu muzycznym będę pisać własne recenzje albumów muzycznych, własne odkrycia muzyczne, może nawet jakieś felietony, czasem relacje z koncertów i ogólne dywagacje na tematy bliżej związane z muzyką; na blogu rowerowym opisywać będę trasy rowerowe, na jakie się wybiorę w trakcie trwania sezonu rowerowego. Na początku rzecz jasna będą krótkie trasy, te które aktualnie pokonuję jako rozgrzewkę przed pełnym sezonem. Lubię rower, lubię spędzać czas jeżdżąc na rowerze. Nie jestem jak wiecie żadnym profesjonalistą, traktuję ten sport jako turystykę i rekreację. Na koniec jeszcze blog o programowaniu. Zdarza mi się, że wynajduję gdzieś w internecie jakieś ciekawe artykuły, albo nawet samemu wpadam na jakieś pomysły. I o tym będę tu pisać.

Tutaj naturalnie także będę zaglądać od czasu do czasu, pod warunkiem, że będę miał o czym pisać. A to wcale nie jest takie pewne, że będę mieć, co pisać :P tzn. może i co by się znalazło, ale czy będzie mi się chciało.. tym bardziej, że raczej nie mam zbyt wielu czytelników... Co mnie jakoś nie zniechęca :P

A co jeśli nikt nie będzie czytać także powyższych blogów? Cóż, powiesić się nie powieszę, to oczywiste; robię to dla własnej przyjemności i satysfakcji, a czasem po prostu jako pewne zapisanie niektórych moich myśli, doświadczeń, itp. wszak pamięć bywa zawodna...

No to pozdrawiam serdecznie. Już wkrótce będą się pojawiać różne posty ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

wow