13 marca 2008

Pomysły..

Hmm, wpadłem ostatnio na ciekawy pomysł... żeby założyć sobie dwa dodatkowe blogi. Na jednym pisałbym własne recenzje albumów muzycznych, a na drugim własne doświadczenia w programowaniu.. jakieś ciekawe fragmenty kodów, algorytmy, itp.
Tutaj i tak będę miał rzadko coś nowego i tym bardziej ciekawego do powiedzenia, rzadziej też tu będę zaglądać... bo i tak przecież nikt nie czyta tego.. za często w każdym bądź razie :P a już na pewno niewiele osób w ogóle zostawia ślad za sobą. A co mnie to obchodzi. Kto chce ten se może poczytać, ja tam nie zamierzam zmuszać kogokolwiek do czytania tych bzdur. A co dopiero do komentowania. Szkoda waszego czasu hehe.

W każdym bądź razie mimo wszystko zapraszam do zaglądania do tych nowych blogów. Wkrótce podam linki do nich.

A poza tym.. chyba nic ciekawego, godnego odnotowania sie nie wydarzyło, a jeśli nawet, to jakoś nie mam ochoty o tym pisać.. nie chce mi się wracać do tego, co się działo ostatnio.

Trzymajcie się

Brak komentarzy: