7 stycznia 2008

Sesja...

Powoli się zbliża ;)
W kalendarzu znajdziecie moje plany bojowe na najbliższy miesiąc (aczkolwiek nie zamierzam tak długo walczyć :P) W tym tygodniu mam 4 kolosy - z algorytmów, automatów, elektroniki i programowania. Brzmi ciekawie. Szczególnie te czwartkowe-gliwickie zajęcia.
Z algorytmów jest o tyle fajnie, że jest egzamin. Co za tym idzie, gościu idzie z nami na spore ustępstwa - zaliczenie kolosa dodaje +6 pkt do każdego egzaminu (na ~90pkt możliwych do zdobycia, 50% by zaliczyć), mało tego, jeśli ta ocena to będzie co najmniej 4, to jest już zwolnienie z egzaminu. Niestety, 5 z kolosa jest tak samo "warte", co 4+.. bo z egzaminu można wtedy być zwolnionym z oceną 4+ (nie więcej). Za to tydzień później odbędzie się zerówka! Nieobowiązkowa i co ważniejsze - jeśli się nie zaliczy - to nie traci się oceny z kolosa. Także, warto będzie podejść do egzaminu, bo jak napiszę go na 5 - to będę mieć 5 w indeksie :)
Automaty - tylko 3 ćwiczenia będę mieć do napisania. Tzn. kartkówki z 3 ćwiczeń. Teoretycznie z pierwszej serii mam jeszcze do zaliczenia 2 kolejne, więc możliwe, że będę mógł też i z nich pisać w ten czwartek. Poza tym - za tydzień będzie poprawa i odrabianie wszystkiego. Najmniejszy stres chyba.
Elektronika - podobnie jak wyżej, z tą różnicą, że tu było 6 ćwiczeń. 4 ćwiczenia z poprzedniej serii mam zaliczone, więc luz. Ale te 6 ćwiczeń będzie trzeba po prostu teraz zaliczyć... żeby było mało muszę jeszcze poprawić sprawozdanie - niestety źle policzyłem dwa parametry wzmacniacza operacyjnego, no i mam zwrot :P Z tym może być najgorzej ze wszystkich kolosów. W razie czego - za tydzień poprawa.
Programowanie - hmmm, niby nie straszne, ale jednak pisanie programów na kartce nie należy do najciekawszych zajęć. Tyle fajnie, że gościu z laborek będzie je oceniać - więc prawdopodobnie to zaliczę ;) A jak nie - to tydzień później będzie poprawa.


W przyszłym tygodniu jeszcze mam poprawę kolosa z numerków... to wcale nie będzie fajne... A potem w samej sesji - trzy egzaminy. Codziennie co tydzień: we wtorki - układy cyfrowe, środy - algorytmy i na deser w czwartki - elektronika. Pierwotnie UC miało być w poniedziałek, ale niestety gościowi nie bardzo pasowało i przełożyliśmy na wtorek. Myślę, że mimo to nie będzie tak źle ;)

A poza tym? Nic ciekawego w sumie.
Jedynie o czym mógłbym poopowiadać to o moich nowych poszukiwaniach muzycznych. Ale to sobie zostawię na inną notatkę.

Jeszcze jest sprawa mojej ibizki... niby jest naprawiona, tata dzisiaj jeszcze dokupił jedną część, ale nie wiem, kiedy w końcu po nią pojedziemy. Możliwe, że jeszcze dziś (w co wątpię), a możliwe, że jutro. Nie mogę się doczekać... w końcu to auto jest na gaz, a kadett, którym obecnie jeżdżę, pali cholernie drogą benzynę... (~4.20zł za litr; gaz kosztuje o ok. 2 zł mniej). No ale przynajmniej nie jestem zależny od tych kochanych pociągów :)

Pozdr

PS byłbym zapomniał - pewnie niewielu to zainteresuje, ale w linkach dodałem nową sekcję - techniczne, matematyczne, informatyczne. Różne linki z ww. dziedzin. Mogą się przydać - mi na przykład, jakbym je przypadkiem zgubił :P

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Genialny spis linków do wszystkiego, na pewno sie przyda ;)
Pozdro